Adaptacja pomieszczeń po księgarni na salę rozpraw Wydziału Prawa i Administracji UMCS – etap I

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej ogłasza przetarg

  • Zamawiający: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
  • Województwo: lubelskie
  • Adres: 20-031 Lublin, Pl. M. Curie-Skłodowskiej
  • Telefon/fax: tel. 815 375 965 , fax. 815 375 965
  • Data zamieszczenia: 2019-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
    Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5
    20-031 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 815 375 965, fax. 815 375 965
    REGON: 13530000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń po księgarni na salę rozpraw Wydziału Prawa i Administracji UMCS – etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń po księgarni na salę rozpraw Wydziału Prawa i Administracji UMCS – etap I (toalety). Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający określa, iż czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, na placu budowy, tj.: 1)roboty budowlane rozbiórkowe i demontażowe, 2)roboty budowlane w zakresie posadzek, 3)roboty budowlane w zakresie ścian, 4)roboty budowlane w zakresie sufitów podwieszanych, 5)roboty budowlane w zakresie stolarki drzwiowej, 6)roboty budowlane w zakresie demontażu windy towarowej, 7)roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznych, w tym gniazd wtykowych oraz oświetlenia, 8)roboty budowlane w zakresie instalacji zasilania, 9)roboty budowlane w zakresie instalacji sygnalizacji alarmu oraz instalacji przyzywowej, 10)roboty budowlane w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnych, 11)roboty budowlane w zakresie instalacji centralnego ogrzewania, 12)roboty budowlane w zakresie montażu wyposażenia łazienek, 13)roboty budowlane w zakresie instalacji wentylacji, mają być wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy kierownika budowy. W celu weryfikacji zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, Zamawiający przewiduje w trakcie realizacji zamówienia możliwość żądania w szczególności: 1)oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, 2)poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika, 3)innych dokumentów, - zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę, zakres obowiązków pracownika. Zamawiający najpóźniej w dniu przekazania placu budowy, żąda przedłożenia przez Wykonawcę wykazu osób zatrudnionych na umowę o pracę, mających realizować przedmiot zamówienia. Wykaz ma zawierać następujące informacje: imiona i nazwiska, daty zawarcia umów, rodzaj umów o pracę oraz wymiar etatu osób zatrudnionych na umowę o pracę. Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość żądania zanonimizowanych poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii umów o pracę zatrudnionych pracowników oraz zanonimizowanych zaświadczeń Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, użytych do realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Zamawiający wymaga gwarancji w formie pisemnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Pełna treść oferty na Przetargi.plZobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPowrót na stronę główną